Konkurs pt. „Laptop na Bank"
Zapraszamy uczniów szkół ponadgimnazjalnych do udziału w ogólnopolskiej edycji konkursu pt. „Laptop na Bank", organizowanego przez Narodowy Bank Polski i Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu (RZPWE).
Celem konkursu jest rozwijanie zainteresowań uczniów w zakresie edukacji ekonomicznej, przedsiębiorczości oraz technologii informacyjnej i komunikacyjnej, a także rozwijanie indywidualnych zainteresowań i wyobraźni uczniów.
Zadaniem uczestników będzie:
- Rozwiązanie testu ekonomiczno–informatycznego na platformie konkursowej przygotowanej przez RZPWE;
- Wykazanie się znajomością zagadnień dotyczących ekonomii i przedsiębiorczości w oparciu o podstawę programową oraz zasoby edukacyjne umieszczone na www.nbportal.pl
- Wykazanie się znajomością zagadnień IT – podstawa programowa szkoły ponadgimnazjalnej;
- Posługiwanie się technologią informacyjną i komunikacyjną w rozwiązywaniu zadań.
Konkurs składa się z trzech etapów:
- I etap – eliminacje (test online) – 15 grudnia 2016 r.;
- II etap – półfinał (test online) – 22 grudnia 2016 r.;
- III etap – finał – 12 stycznia 2017 r. w Centrali NBP w Warszawie.
Warunkiem udziału jest zgłoszenie uczniów przez nauczyciela w formie elektronicznej. Zgłoszenie zawierać powinno listę uczniów z podaniem ich imienia, nazwiska, klasy oraz nazwy szkoły, a także imienia, nazwiska, telefonu kontaktowego i adresu e-mail opiekuna.
Zgłoszenia należy dokonać na stronie laptopnabank.rzpwe.opolskie.pl do dnia 9 grudnia 2016 r.
Uwaga! Loginy i hasła z poprzedniej edycji konkursu są nieaktywne. Prosimy o logowanie się przy pomocy danych otrzymanych od organizatorów, dla bieżącej edycji konkursu.
Regulamin oraz szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: laptopnabank.rzpwe.opolskie.pl.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-11-09 |
Data publikacji: | 2016-11-09 |
Osoba sporządzająca dokument: | Roland Zimek |
Osoba wprowadzająca dokument: | Krzysztof Sielchanowicz |
Liczba odwiedzin: | 1838 |